Szkoła Podstawowa nr 4

im. Mikołaja Kopernika w Bytomiu

1 Czerwca 2011
Dzień rozpoczął się głośno, bo nasze panie odśpiewały nam "Sto lat":). Niespodzianki dopiero na nas czekały. Po śniadaniu mieliśmy wycieczkę do Władysławowa. Przeszliśmy aleją gwiazd i podziwialiśmy jaki inny piasek jest na plaży tak niedaleko nas. Potem zwiedziliśmy Ośrodek Sportowy w Cetniewie, gdzie szkoli się nasza kadra olimpijska. Nam najbardziej podobały się boiska i oczywiście plac zabaw:)). Po obiedzie nasze panie zabrały nas na przepyszne lody, które były kolejną niespodzianką z okazji Dnia Dziecka. Wyśmienicie bawiliśmy się w wesołym miasteczku.
2 czerwca 2011
I znowu poranek przywitał nas pięknym słońcem. Po śniadaniu mieliśmy konkurs piosenki. Był prawdziwy mikrofon i były nagrody:). Sami byliśmy zaskoczeni, że wśród nas jest tylu utalentowanych piosenkarzy. Po konkursie wybraliśmy się ochoczym krokiem na plażę. Oczywiście w drodze na nią przyciągnęły nas pyszne lody. Na plaży skrupulatnie pilnowaliśmy uzgodnionego czasu na pobyt i szaleństwa w morzu:) w zamian panie skrupulatnie pilnowały naszego czasu suszenia się na kocach:). Taka z nas zgrana paczka:). Po obiedzie czekał na nas basen i kolejne szaleństwa tym razem z ulubionymi "makaronami ". Po kolacji oczywiście, że za wcześnie nam było na pójście spać więc było ognisko i pieczone kiełbaski. Nasze śpiewy było słychać w całej Jastrzębiej Górze, zwłaszcza, że mamy nasze wspólne ulubione piosenki, które nam towarzyszą od początku "Zielonej szkoły".
3 czerwca 2011
Jak zwykle piękny poranek więc po śniadaniu poszliśmy na plażę i jak zwykle mieliśmy różne pomysły na zabawę. Po obiedzie zaplanowaną mieliśmy -  niestety ostatnią - naszą wycieczkę na farmę strusi. Ptaki te nam się bardzo spodobały. Zadawaliśmy mnóstwo pytań panu, który nas oprowadzał i bardzo ciekawie opowiadał. Bardzo byliśmy zadowoleni z tego, że mogliśmy nakarmić lamy, osiołki i kozy. Z fermy przywieźliśmy jajko strusie z którego można zrobić jajecznice dla 10 osób. Oddamy je na licytację, która odbędzie się na naszej biesiadzie szkolnej:). Po powrocie i kolacji mieliśmy - dyskotekę..
4 czerwca 2011
Przyszedł dzień na pożegnania. Ostatnia kąpiel w morzu. Ostatni spacer brzegiem morza i Lisim Jarem. Ostatnie zakupy. Pożegnanie i podziękowanie z pracownikami ośrodka, którzy dbali o nas, gotowali pyszności, pięknie man nakrywali do stołu i zawsze dbali , aby nam nic nie brakowało. Dbali o nasze bezpieczeństwo na basenie. Witali nas od rana uśmiechem. Przykro nam było się żegnać, bo naprawdę panowała tu wyjątkowa atmosfera. Dziękujemy wszystkim za to, że mogliśmy tutaj przyjechać.
5 czerwca 2011
Dzisiaj dzień zaczynamy bardzo wcześnie, bo o 6.30. O 7.00 mamy śniadanie i wracamy do domu. Powinniśmy dojechać do stęsknionych rodziców ok. godz 19.00. Do zobaczenia w Bytomiu.

Więcej zdjęć - kliknij poniżej
strus2011zielonaszkola

31 maja 2011
ten dzień był wyjątkowo upalny. Zamiast jednak wylegiwać się na plaży, my zwiedziliśmy Gdańsk i Gdynię. Naszą wycieczkę zaczęliśmy od zabawy w Centrum Nauki "Eksperyment"w Pomorskim Parku Naukowo- Technicznym w Gdyni. Później zwiedziliśmy jeszcze Muzeum Wojskowe i weszliśmy na okręt wojskowy "Błyskawica". Chłopcy byli zachwyceni i wielu z nich zadeklarowało chęć służby w marynarce wojennej. Widzieliśmy również "Dar Pomorza" i inne statki zacumowane przy porcie. W Gdańsku natomiast spacerowym krokiem pani przewodnik oprowadzała po urokliwych uliczkach, by spotkać się oko w oko z Neptunem i pomachać do: "Panienki z okienka", która ukazała się nam równo o godzinie 17.00. Zmęczeni, ale szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy na kolację.

Więcej zdjęć - kliknij poniżej
zielonszkola3120112

28 - 29 maja 2011
Kolejne dni pełne wrażeń. Mimo że sobota przywitała nas chmurami, to nas to nie zniechęciło do spaceru plażą i kolejnego konkursu, tym razem na najlepszy projekt z kamieni:). Po rywalizacji zajrzeliśmy nawet do lasu. Świetnie, że mamy na miejscu basen, więc mimo pochmurnego dnia mogliśmy sobie popływać do woli .
W niedzielę dzień rozpoczęliśmy od wycieczki na latarnię morską w Rozewiu. W związku z tym, że nas zawsze wszędzie pełno to i na samą górę latarni weszliśmy z wielka ochotą:). Potem nasze ulubione zajęcie jakim są zakupy:) no i wróciliśmy na pyszny obiad i deser (były lody :))). Po obiedzie postanowiliśmy zmierzyć się intelektualnie i rozpoczął się turniej "Jeden z dziesięciu ". Po takim wysiłku należał nam się relaks :) i dlatego poszliśmy do Wesołego Miasteczka:). Oj była zabawa:)). Wieczorem uczestniczyliśmy w mszy świętej. W drodze powrotnej podziwialiśmy zachód słońca i próbowaliśmy swoich sił w biegach po plaży. Jak zwykle zmęczeni i zadowoleni szybko zasnęliśmy:)).

30 maja 2011
Dzisiejszy dzień był naprawdę typowo plażowy. Pogoda była cudowna, więc z samego rana pomaszerowaliśmy na plażę. Najbardziej tym razem kusiła nas woda:). Dobrze że mogliśmy pod czujnym okiem naszych pań trochę w niej pobaraszkować:). Graliśmy zacięcie w dwa ognie i kolanko:)). Po kolacji jeszcze kibicowaliśmy naszym chłopakom, którzy grali w piłkę nożną. Nie mniej zwolenników miała piłka siatkowa i ping-pong. Jutro czeka nas wycieczka do trójmiasta. Pozdrawiamy

zielonapogodaszkola2011

27 maja 2011
Dzisiaj byliśmy na całodniowej wycieczce w fokarium na Helu oraz w porcie we Władysławowie. Po drodze spacerowaliśmy też po pięknym molo w Juracie, oraz odwiedziliśmy muzeum '"Pod strzechą" gdzie mogliśmy posłuchać opowieści o dawnej pracy rybaka. W pracowni bursztyniarza słuchaliśmy opowiadania o bursztynie, sposobie jego wydobywania i wykonywaniu z niego pięknej biżuterii. Wróciliśmy zmęczeni lecz pełni wrażeń.

zielonaszkolalodz2011

25 maja 2011
Dzisiejszy poranek przywitał nas pięknym słońcem, ale i silnym wiatrem. Morze było piękne, biegały po nim śliczne morskie bałwany. Przed obiadem mieliśmy zajęcia sportowe i obudził się w nas duch walki sportowej. Gra była zacięta. Po obiedzie mieliśmy randkę w ciemno. Finaliści są na zdjęciach. Zazdrościliśmy im nagrody, jaką była randka przy szampanie Pikolo:). Odwiedzili nas również Kaszubi, którzy opowiedzieli nam o swoich zwyczajach. Myśmy ich też zaskoczyli, tym że znamy alfabet kaszubski. Wieczorem doczekaliśmy się dyskoteki. Wszyscy bawili się doskonale.

zielonaszkola20112as

25 maja 2011

Dla naszych Kochanych Mam z najlepszymi życzeniami z okazji Ich święta :)
Obiecana niespodzianka którą dotrzymaliśmy mimo wielkiego wiatru :)

serce1

serce2

serce3

23 maja 2011
Szczęśliwie dojechaliśmy do Jastrzębiej Góry i z uśmiechami na twarzy rzuciliśmy się do jedzenia pysznych rybek. Mimo jeszcze wielkich zapasów jedzenia, które przywieźliśmy z domu jedzenie smakowało nam wybornie. Cisza nocna zapanowała o godzinie 22 lecz emocje nie pozwalały nam zasnąć mimo, że my bardzo chcieliśmy spać :))
24 maja 2011
Jednak ranek  nad morzem zaczyna się wcześniej przynajmniej dla niektórych :)),którzy chcieli od 6 rano już pokazać ile mają energii :))mimo że śniadanie było o 8.30. Po śniadaniu wszyscy z ochotą ruszyli przywitać morze. Pogoda nam dopisała i mogliśmy nawet zamoczyć nogi. Zabawa była rewelacyjna. Nasze zadowolone minki na zdjęciach mówią wszystko :))). Po obiedzie byliśmy na basenie i nastąpił ciąg dalszy naszych wodnych zabaw tym razem pod okiem pana ratownika. Zakończenie dnia było rewelacyjne nareszcie były pierwsze wypłaty kieszonkowego i nasze upragnione zakupy :))

zielonaszkola12011a

hotelzewmorza2011Zbliża się wyjazd klas III na Zieloną Szkołę. Uczniowie wraz z nauczycielami: p. Bernadetą Nowak, p. Weroniką Niemiec, p. Beatą Szulc i p. wicedyrektor Jadwigą Gilner wyjeżdżają 23 maja. Tym razem będą uczyć się i wypoczywać w nadmorskiej miejscowości Jastrzębia Góra w Ośrodku Wczasowym "Zew Morza?. Zapowiadają się superowe 2 tygodnie. Wszystkim wyjeżdżającym życzymy dużo słońca.

Wyjazd 23 maja o godzinie 7.30 spod szkoły
Powrót 5 czerwca

Dzieci przebywać będą w:
Ośrodku Wczasowym "Zew Morza"
ul. Puck 4
84-104 Jastrzębia Góra
tel. 58 674 90 26

jastrzebiagora2011nowe2

1% dla mojej szkoły

Akademia Kompetencji

Zapisy do I klasy 2019-2020

Copyright © 2024 SP nr 4 Bytom. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.